Siis, yleisön pyynnöstä kerron OMAN NÄKEMYKSENI siitä, millainen mies ja millaiset asiat saavat syttymään chatissa. Huomautan samantien myös siitä, että käsittelen asioita tosiaan vain naisen näkökulmasta, ja ruodin vain miehiä - naisista saman kuulla tahtova on hyvä ja tekee itse omat tutkimuksensa.

1) osaankirjoittaa.com. Kyllä, jo oikeinkirjoituksen hallitseminen nostaa pisteitä. Vai mitä mieltä olet, kumpi seuraavista on miellyttävämpi lause:

"vtu vähäx sä oot htis ihq!11?!+1 pannaax!??+"

"Hei, vaikutat todella seksikkäältä naiselta. Voisinko ehdottaa sinulle kahdenkeskistä juttuseuraa?"

2) huomaa edellisessä esimerkissä myös kohteliaisuus.

3) ei suoraan asiaan. Mikä siinä on niin vaikeaa olla hetken aikaa miellyttävä ja sivistynyt? Okei, miehilllä verta riittää vain toiseen päähän kerrallaan. Vinkki: älä hae seuraa enää siinä vaiheessa, kun kyrpä seisoo pystyssä ja vain kiima täyttää pääsi.

4) flirttailu. Jos et osaa flirttailla, opettele, mutta älä vedä pultteja siitä ettei jokainen nainen siinä matkalla lankea jalkoihisi.

5) se varattuna olo. Se, joka alkaa taas tästä kohdasta urputtamaan, katsokoon merkinnän alkuun. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ. MINUN mielipiteeni. Varatun kanssa voi tulla konflikteja, olet ikuisesti salattu ja hävetty. En halua olla mitään mitä piilotellaan vaimolta. Siksi toiseksi, näen aina itseni siinä petetyn vaimon paikalla - tämän miehen kanssa ei voi koskaan olla mitään, en halua itse tulla petetyksi.



Tässä nyt muutamia huomoita taasen. Palaillaan.