Olipa kerran tyttö, joka koki vastoinkäymisiä ja kasvoi ihmisenä. Niin kliseistä kuin se onkin ja kuulostaa, se on kuitenkin totta.

Historiani on tehnyt minusta sen mikä nyt olen. Olen etsinyt Iskurista pari päivää fuckbuddya, mutta joko en ole kiinnostanut sellaisia miehiä joita haen tai kaikki vastaajat ovat olleet epäsopivia pikkurunkkuja. Minulla oli sivustolla kolme eri ilmoitusta, joissa kaikissa esitin olevani jotain muuta, kaikki ilmoitukset olivat erilaisia ja kaikissa hain erilaisia miehiä. Huomasin, että

1) miehet valehtelivat ikänsä, sivilisäätynsä tai kokonsa

2) miehet sanoivat yhdessä ilmoituksessa olevansa kinkyja ja kovia panijoita, toisissa helliä pusuttelijoita

3) edelliset tulivat ilmi siten, että samat runkkarit vastasivat kaikkiin kolmeen ilmoitukseeni siten, että heidät oli helppo yhdistää toisiinsa esim. sähköpostiosoitteen perusteella.

Tämän kokeiluni jälkeen minulla on liuta puhelinnumeroita, olisiko sinulla käyttöä niille? On vapaata ja varattua, vanhaa ja nuorta, johtajaa ja työläistä, pientä ja isoa, etelästä ja pohjoisesta.

Olen harrastanut nettiseksiä lähes päivittäin viimeisen puolen vuoden ajan. Todelliset ihmissuhteet ovat vaikeita, nettisuhteet helppoja. Kiihotun parhaiten tekstistä, siitä kun saan miettiä tapahtumat omassa päässäni. Olen saanut tyydyttävän määrän orgasmeja ja tuottanut niitä.

Suurin osa chateissa olevista miehistä hyökkää heti kiinni, kun ilmoittaa hakevansa nettiseksiä, tai haukkuu nettiseksin ja ehdottelee livetapaamista. Suurin osa heistä, jotka "laittavat matoa koukkuun", käsittävät nettiseksin webcam-meininkinä. Hei, minua ei todellakaan kiihota nähdä miten runkkaat kyrpääsi, tai tehdä täällä päässä kuten sanot. Osa tosiaan käsittää kiihottavaksi tämäntapaisen keskustelun:

- Mitä sulla on päällä?
- Tiukat farkut ja toppi.
- Entä niiden alla?
- Ei mitään.
- Uuuuu, mä tuun! Ihana hottis ihq bejbe!
(pahoittelen, en osaa kirjoittaa niin karmeaa suomenkieltä kuin tarkastelun kohteena olevat henkilöt)

0_o Joo...

Hyviä nettisekstaajia on vähän. Ensinnäkin pitää olla samalla aaltopituudella ja pitää samanlaisista asioista. Toiseksi pitää osata kuvailla, pitää olla mielikuvitusta ja aistia toisen mielialat, kysyä oikeat kysymykset.

Tähän mennessä, puolen vuoden aikana, olen tavannut yhden henkilön, jonka kanssa todella toimii. Niin hyvin, että tapaan hänet pian. Hän on muusani, joka saa minut kirjoittamaan käsikirjoitusta, joka jonain päivänä on teidän kaikkien ulottuvilla.

Neiti Alina