No niin, nettisekstailu: miehet tuntuvat ajattelevan, että naisia kiinnostaisi katsella camista, miten he vetävät käteen. Tai sitten se, että he kertovat miten heidän kyrpänsä on jo aivan kovana plaa plaa plaa.

Anteeksi nyt vain. Olen kuullut huhuja, että eritoten ja nimenomaan nainen, kiihottuu tekstistä. Naisilla on mielikuvitusta, he kokevat asioita ruumillaan vaikka näkevät sen "vain" tekstinä edessään.

Ainakin minun kohdallani on näin. En innostu edellisessä postauksessani kuvailemastani keskustelusta, jossa mies todella innostuu pelkästään siitä, että naisella ei ole mitään päällä tai hänellä on isot rinnat.

Miltei kokonaan oman postauksensa ansaitsisivat miehet, jotka heti tyrkyttävät numeroaan, tapaamista tai mesekeskustelua. Aivan kuin ostaisi sikaa säkissä. Minä vaadin aina ensin jotain näyttöä siitä, että mies on minkäänlaisen ajantuhlauksen arvoinen. Ei, en ole soittanut niihin numeroihin tai saapunut yhteenkään tapaamiseen. Pari kertaa lisäsin miehen meseen, tosin ensin keskusteltuani hänen kanssaan. Ja KYLLÄ, olen katunut saatuani heti kyrvän nettikamerakuvaan. Mies on runkannut itseään ja halunnut minun puhuvan tuhmia. Niin, tekisi mieli kostaa ja antaa niitä numeroita eteenpäin kiimaisille miehille...

Ei, sellainen ei kiihota minua tipan vertaa. Ne miehet eivät ole tainneet koskaan kuulla, että seksi, oli se sitten millaista seksiä tahansa, on kahden ihmisen välistä. Ja ainakin minun mielestäni seksi on ihanaa ja toimivaa kun molemmat tekevät jotain seksin eteen ja nauttivat.

Just my opinion. What´s yours?

Neiti Alina