Tämän tyypin kohtasin alkukesästä chatissa. Kerroimme toisistamme jotain perustietoja, nettiseksi oli aikas... Nautinnollista. Tyyppi halusi heti numeroni, osoitteeni, kuvani jne. Hän oli aina kovin surullinen, kosken suostunut jakamaan numeroani. Tai mitään muutakaan. Okei, nettiseksi oli mahtavaa. Tyyppi osasi aika oikein tehdä juttuja niin, että sain hommasta paljon irti, ja tietenkin minä osasin hommani.

Hän yritti saada minua taipumaan seurusteluun. Oli olevinaan loukkaantunut, koitti saada minut ansaan leikeillään, juonittelulla. Minä näin koko ajan hänen sisäänsä. Hän puhui kuin olisi itse ollut se, jota haluttiin ja aneltiin. Suutuin hänelle monesta asiasta, hän aina väitti minun ymmärtäneen väärin. Minulle tuli paha olo hänen jutuistaan, hän hyvitteli ja väitti ties mitä.

Kun poistin hänet mesestä, sain perääni muutaman surullisen meilin, joissa mies totesi olevansa pahoillaan jos suututti, mutta että minä suututin kyllä hänet.

Ensinnäkin, mies ei tod ollut mitään sellaista jonka kanssa haluaisin muuta kuin nettiseksiä. Olen saanut ylimielisistä kusipäistä tarpeekseni.

Toiseksi, hän loukkasi minua, ei tajunnut että ei on ei. En onneksi ole kokenut, mutta uskoisin arvaavani millaisia sellaiset miehet ovat livenä. Mitä voi tapahtua sellaisen miehen kanssa livenä.

Kolmanneksi, tyyppi suuttui koska minulla oli MUITA nettipanoja. Siis anteeksi nyt vain helvetisti mutta... Okei, siis miettikää nyt. Tapaamme chatissa, missä etsin nettiseksiä. Sekstailemme netissä pari päivää ja mies alkaa mustasukkaiseksi, koskei ole ainoa.

Luin juuri kirjan Tuhat loistavaa aurinkoa. Olen helvetin onnellinen, että asun Suomessa enkä maassa, missä mieheni saisi tappaa, hakata, raiskata jne minut kutakuinkin viranomaisten luvalla. Maassa, missä mieheni saisi vangita minut kotiini ja se olisi oikein. Maassa, missä en saisi käydä koulua.

Kirja sai minut pohtimaan tekeillä olevaa teostani: miten se otetaan vastaan? Teoksessani tulee olemaan kohtia, jotka ainakin alkavat raiskauksina. Tullaanko minua syyttämään moisesta? Jos kirjoitan fantasian ylös, tullaanko minua aina tulkitsemaan sen pohjalta?

Sekoilua, sekavia ajatuksia. Pitäisi varmaan ottaa lääkkeeni ;)

Neiti Alina