Kyllä, myös Neiti Alina on vain ihminen. Joten kerronpa nyt niistä muutamista kerroista, kun lankesin himon pauloihin ja tein kerran tyhmyyksiä. Ja vältyin toteutumiselta juuri ja juuri.

Juttelin chatissa niitä näitä ihmisten kanssa ylellä eli yleisesti, yleisellä puolella, kaikkien nähtävillä. Minulle tuntematon mies alkoi vikitellä minua. Lankesin himon valtaan, pidin siitä että joku huomasi minutkin. En tajunnut miehen olleen jotain mitä syvästi inhosin. Antauduin lepertelyyn, kiehkuroisiin lemmensanoihin, lepyttelyihin, adjektiiveihin: kaunis, seksikäs, fiksu, itsevarma, haluttava.

Tätä kesti muutama päivä. Huumassani olin suostua lähtemään toiseen kaupunkiin, miehen kanssa hotelliin ja sänkyyn koko viikonlopuksi. Pääni selkesi vasta tapaamista edeltävänä iltana, kun mies kertoi kiertoteitse käyttävänsä "mietoja" huumeita ja meillä oli sanaharkkaa asiasta. Tajusin, mitä olin tekemässä ja miksi.

Peruin tapaamisen, esitin sairasta. Mies oli ihana, ymmärtäväinen, olisin ollut sitä kuuluisaa sulaa vahaa jos en olisi jo tajunnut mitä oli meneillään. Tiesin miehen nimimerkin ja viritin ansan: esiinnyin toisena ihmisenä, toisena naisena. Mies iski chatissa heti kiinni ja sopi naisen kanssa tapaamisesta, ei epäröinyt tai epäillyt mitään. Jaksoin pitää kulisseja yllä parisen tuntia, sitten paljastin saaneeni miehen kiinni. Sain niskaani syytösryöpyn. Minä olin ollut kusipää.

Tähän liittyy vielä aika hitosti, mutten tahdo sitä kusipäätä elämääni, en löytämään minua. Mies oli niljakas käärme joka halusi naisia, monikossa. Minä en suostu siihen, en yksikössä enkä monikossa.

Hmm, toinen. Neiti Alina on miltei lähtenyt kinkyilijän matkaan. Minulla oli vaihe jolloin luulin olevani kinky. Anteeksi vain, mutta omalla kohdallani koen kinkyt ihmisiksi, jotka manipuloivat ja ottavat mitä haluavat. TÄMÄ ON MIELIPITEENI.

Kiltteyteni on molemmilla kerroilla, ja monilla muillakin, miltei ajanut minut kaivoon, surman suuhun, epäonniseen loppuuni. Haluan sanoa sinulle, kultaseni, tämän: jos sinusta tuntuu pahalta, koska tahansa, sano ei. Se, että sanot EI, ei anna toiselle ihmiselle syytä olla kusipää, vaikka olisi edessäsi alasti muna pystyssä ja kiihkon vallassa.

Neiti Alina